Masterclass Merkgedreven AI-interacties
In het kort:
- Consistente merkbeleving
- Alle AI-touchpoints (chat, voice, personalisatie) spreken in één herkenbare brand-voice.
- Meer vertrouwen & loyaliteit
- Menselijke hand-offs en on-brand scripts verlagen irritatie en verhogen NPS/CES-scores.
- Minder frictie, lagere kosten
- Gerichte automatisering verkort servicetijd, vermindert foutafhandeling en bespaart rework.
- Helder KPI-kader voor CX én business
- Doelen worden gekoppeld aan meetbare metrics—van First-Contact Resolution tot Brand Trust Index
Voor wie?
Deze masterclass is bedoeld voor medior en senior professionals die werken aan digitale klantreizen en AI-toepassingen,en willen zorgen dat de merkpersoonlijkheid voelbaar en herkenbaar blijft.
- UX-en service designers die AI-toepassing en willen vormgeven met merkpersoonlijkheid
- Merkstrategen en CX-specialisten die een onderscheidend merk gevoel willen waarborgen in een AI-gedreven wereld
- Product owners en business designers die AI in klantreizen integreren
- Content strategen, conversation designers en copywriters die werken aanAI-interfaces (chat, voice, personalisatie)
Wat leer je?
- Hoe je merkpersoonlijkheid herkenbaar laat doorklinken in AI-gedreven klantinteracties
- Herkenbare, vertrouwenwekkende AI-klantreizen ontwerpen die het merk versterken
- Een branded CX-aanpak formuleren die AI koppelt aan merkbelofte en klantverwachting
- Inzicht in ethiek, merkconsistentie en klantvertrouwen binnen AI-toepassingen
- Cases analyseren en oefenen met het versterken van merkwaarden op cruciale AI-momenten in de klantreis
Voor wie?
Deze masterclass is bedoeld voor medior en senior professionals die werken aan digitale klantreizen en AI-toepassingen,en willen zorgen dat de merkpersoonlijkheid voelbaar en herkenbaar blijft.
- UX-en service designers die AI-toepassing en willen vormgeven met merkpersoonlijkheid
- Merkstrategen en CX-specialisten die een onderscheidend merk gevoel willen waarborgen in een AI-gedreven wereld
- Product owners en business designers die AI in klantreizen integreren
- Content strategen, conversation designers en copywriters die werken aanAI-interfaces (chat, voice, personalisatie)
Wat leer je?
- Hoe je merkpersoonlijkheid herkenbaar laat doorklinken in AI-gedreven klantinteracties
- Herkenbare, vertrouwenwekkende AI-klantreizen ontwerpen die het merk versterken
- Een branded CX-aanpak formuleren die AI koppelt aan merkbelofte en klantverwachting
- Inzicht in ethiek, merkconsistentie en klantvertrouwen binnen AI-toepassingen
- Cases analyseren en oefenen met het versterken van merkwaarden op cruciale AI-momenten in de klantreis
Voor wie?
Deze masterclass is bedoeld voor medior en senior professionals die werken aan digitale klantreizen en AI-toepassingen,en willen zorgen dat de merkpersoonlijkheid voelbaar en herkenbaar blijft.
- UX-en service designers die AI-toepassing en willen vormgeven met merkpersoonlijkheid
- Merkstrategen en CX-specialisten die een onderscheidend merk gevoel willen waarborgen in een AI-gedreven wereld
- Product owners en business designers die AI in klantreizen integreren
- Content strategen, conversation designers en copywriters die werken aanAI-interfaces (chat, voice, personalisatie)
Wat leer je?
- Hoe je merkpersoonlijkheid herkenbaar laat doorklinken in AI-gedreven klantinteracties
- Herkenbare, vertrouwenwekkende AI-klantreizen ontwerpen die het merk versterken
- Een branded CX-aanpak formuleren die AI koppelt aan merkbelofte en klantverwachting
- Inzicht in ethiek, merkconsistentie en klantvertrouwen binnen AI-toepassingen
- Cases analyseren en oefenen met het versterken van merkwaarden op cruciale AI-momenten in de klantreis

Programma
Ben je CX- of UX-professional en wil je begrijpen hoe AI de klantbeleving verandert – en hoe je daarin het merk herkenbaar en menselijk houdt?
Trainingsdata
- dinsdag 3 maart 2026
- dinsdag 10 maart 2026
Praktisch
Inschrijven
Kies een datum en meld je aan. Daarna ontvang je een bevestiging per mail als je aanmelding is verwerkt. Een factuur volgt dan binnen 3 weken.
Intakegesprek
In de dagen voordat je training plaatst vindt zal de trainer je bellen om kennis te maken en behoeftes af te stemmen.
Voorbereiding
Dit bespreken we tijdens de telefonische kennismaking.
Locatie
Deze training vindt plaats op Schippersgracht 1-3 in Amsterdam. Kom je met de auto? Reserveer dan hier je parkeerplek dit is 800 meter lopen van onze locatie. Kom je met OV dan is het 900 meter lopen van centraal station Amsterdam.
Meenemen: je eigen laptop
Neem een laptop mee. Mocht je geen laptop hebben, hebben wij er 1 te leen voor je.
Huiswerk
Aan het eind elke trainingsdag krijg je een huiswerkopdracht van ca. 30-60 minuten.
Krijg ik een certificaat?
Jazeker. Je krijgt na afloop van onze trainingen een certificaat mee.
