Deze training wordt aangeboden door de Online Dialoque i.s.m de UX Academy
 

Wil je weten hoe je het conversiepercentage effectief kunt laten groeien? Wat jouw data je wilt vertellen? Hoe je klanten denken? En welke stappen je moet vervullen als je structureel wilt optimaliseren? 

4 halve dagen € 1295 (Excl. BTW) 

CONVERSIE OPTIMALISATIE

TRAINING

Ben jij betrokken of ga je regelmatig betrokken worden bij conversie optimalisatie activiteiten binnen jouw bedrijf? Wij leren je alle basisprincipes van effectieve conversie optimalisatie en behoeden je voor de vele valkuilen in dit vakgebied.

PROGRAMMA 

Dag 1 Proces

9.30-12.30 uur

Om gestructureerd te werk te gaan met een optimalisatieprogramma is het proces van groot belang. Deze dag zorgt ervoor dat je leert hoe je experiment voor experiment nieuwe kennis verzamelt over je klant. En geeft antwoord op vragen als: Hoe bouw je kennis op over het gedrag van je klanten, zodat je het later ook organisatiebreed kunt inzetten? Wat is het maturity niveau van mijn organisatie? En welke stappen moet je vervullen als je structureel wilt optimaliseren? Hoe krijg ik mijn team datagedreven?

Dag 2 Data

9.30-12.30 uur

Een goede analyse staat of valt met de kwaliteit van je data. Niet het meest sexy onderwerp, maar wel heel belangrijk om een betrouwbare analyse uit te kunnen voeren. Vervolgens duiken we dieper in de analyse. Waar kijk je naar als je een hele berg aan data tot je beschikking hebt? Waar begin je? Maar nog belangrijker, wanneer stop je? Hoe voorkom je dat je je blind staart op een klein segment, terwijl je de grote berg negeert? Hoe combineer je verschillende databronnen met elkaar zodat ze samen een verhaal vertellen? En hoe zet je deze berg aan data om naar inzichten waar je echt iets mee kan?

Dag 3 Psychologie

9.30-12.30 uur

Het doel van dag 3 is om cursisten bewust na te laten denken over gedrag. We leggen je uit hoe we psychologie en gedragswetenschappen combineren met de resultaten van meer dan 1000 A/B-testen die we de afgelopen 10 jaar hebben uitgevoerd. We duiken samen met de cursisten de data in om online gedrag in kaart te brengen en te interpreteren. Wat zegt mijn data over gedrag? Waar kan ik optimaliseren? Hoe weet ik hoe ik het resultaat van mijn A/B-test moet interpreteren? Hoe schrijf ik hypothesen en hoe verzamel ik mijn inzichten?

Dag 4 UX

9.30-12.30 uur

Het verhogen van de gebruikservaring op heel wat verschillende manieren aangepakt kan worden. Met behulp van data en psychologie kunnen we een beter inzicht krijgen in de gebruikers, en op welke manier hun ervaring verbeterd kan worden. Tijdens de design dag gaan komen alle voorgaande dagen samen in het maken in een design. Maar hoe maak ik een design bij mijn hypothese? Hoe zorg ik ervoor dat ik alleen de hypothese toets? Hoe weet ik of mijn design technisch tot een A/B-test verwerkt kan worden? Hoe weet ik zeker dat mijn design impact gaat maken?

PRAKTISCHE INFO

Wanneer, waar en is er nog plek?

Dit vind je in de agenda.

 

Inschrijven en intakegesprek

Schrijf je in via deze website. Daarna ontvang je een bevestiging per mail en een factuur. 1 á 2 weken voor aanvang van de training bellen we je voor een telefonische intake. Dan maken we even kennis en kijken we of er onderwerpen zijn waar we extra aandacht aan kunnen schenken.

 

Meenemen: je eigen laptop

Neem een laptop mee. Heb je een beveiligde laptop? Dat is geen probleem; als je er maar mee online kunt. Voor deze training hoef je geen speciale software of kennis te hebben. Zo zorgen we dat iedereen kan meedoen. 

Voorbereiding en huiswerk

Je hoeft je niet voor te bereiden op deze training. 

Krijg ik een certificaat?

Jazeker. Je krijgt na afloop van onze training een certificaat mee. 

EDUCATIE PARTNERS

logoUXQB_RTP_2020_final_farbe.png
Schermafbeelding 2020-07-01 om 11.57.35.
Schermafbeelding 2019-02-11 om 12.55.06.

  Enthousiaste trainers uit het veld    Interactieve, praktijkgerichte trainingen    Gelijkwaardig groepsniveau

UX Academy B.V. Amsterdam © 2021 | T +31 20  893 43 11 

UX Academy

Meeuwenlaan 98-100

1021 LJ Amsterdam

Privacybeleid

Algemene voorwaarden

Made with ❤️ and ☕️ in Amsterdam